Sedgwick Sweden AB expanderar och söker flera nya kollegor
Sedgwick Sverige är en del av Sedgwick-gruppen som är en internationell koncern med ca 27,000 anställda i 65 länder. I Sverige är vi 40 kollegor med kontor i Stockholm (Solna) och Göteborg.
Sedgwick är en fristående skadereglerare som på uppdrag av såväl svenska som utländska försäkringsgivare hanterar skador och övrig försäkringsadministration inom områdena sak och liv.
Fler och fler efterfrågar våra tjänster och vi är i ett expansivt skede, vi söker därför administrativ personal för att stötta upp vår verksamhet.
Kontorschef med Projektledaransvar
Vi söker dig som i en flexibel tjänst kan leda och koordinera den interna administrationen på bolaget. Tjänsten kan anpassas efter just dina speciella styrkor men innebär övergripande:
Din erfarenhet
Vi tror att du som söker denna tjänst har:
Administratör och Skadekoordinator
Vi söker dig som har ett intresse av försäkringsbranschen och som har goda tekniska kunskaper. Du brinner för att stötta dina kollegor och har god förmåga att på ett effektivt sätt strukturera upp ditt eget och andras arbete. Tjänsten kan anpassas efter just dina speciella styrkor men innebär övergripande:
Din erfarenhet
Vi tror att du som söker denna tjänst har:
Dina personliga egenskaper i båda tjänsterna
Vi sätter stort värde på dina personliga egenskaper och att du tar ett stort eget ansvar och är flexibel i tanke och handling. Vi tror att du som person har:
Vi kan erbjuda för båda tjänsterna:
Tjänsterna är tilltänkta med placering i Solna, Stockholm men kan även tillsättas i Göteborg för rätt person. Rekryteringsprocessen sker löpande. Sedgwick är medlemmar i FAO och kollektivavtalsanslutet. Sista ansökningsdatum 2021-03-14.
För ytterligare information om tjänsterna kan du kontakta vår Country Manager i Sverige, Julia Holm på telefon 072-369 67 96.
Skicka din ansökan och CV till Caroline Thelander via epost: caroline.thelander@se.sedgwick.com
www.sedgwick.com/solutions/global/se